Пільгові перевезення у Дніпрі по-новому: компромісним рішенням водії задоволені, а раніше від скандальних бабусь тікали з роботи (ексклюзив)

Міська рада Дніпра прийняла компромісне рішення задля збереження пасажирських перевезень на автобусних маршрутах. З 5 грудня у Дніпрі тепер у необмеженій кількості перевозять пільговиків з 10:00 до 15:00. А в період до 10:00 та після 15:00 відповідно зменшили кількість перевезень пасажирів пільгових категорій на атобусних маршрутах до двох у маломістких автобусах та до 4 - у великих автобусах. Як це позначилося на роботі водіїв, кореспонденту "Дніпровської панорами" розповів водій Євген.

Рішення правильне

 Мені здається - це нормальне рішення, тому що, коли вранці люди їдуть на роботу, а ввечері - з роботи, а салони автобусів забиті оцими пільговиками, то їм ніде ні присісти, ні стати, нічого. Зазвичай з кінцевої на 21 місце - 16-17 місць зайняті пільговиками. Куди вони їдуть - не зовсім зрозуміло, а якщо вони в цей час їдуть на роботу - то нехай платять, це моя особиста думка, - сказав Євген.

На його враження, вдень такого напливу немає, тому цілком природно, що пільговикам дали можливість вільно їхати у цей час. Зазвичай, їх і не так багато. Особисто Євген ще не виїжджав працювати за таким графіком, був на вихідному, розпочне відзавтра.

Їдете на роботу - платіть

Але в соцмережах вже побачив чимало невдоволених постів від пільговиків. На жаль, часом серед них трапляються відверті неадеквати.

У мене в салоні за спиною висіла наклейка жартівливого змісту, та пільговикам вона не сподобалася, прийняли на себе, очевидно, і поздвонили диспетчеру, в результаті мене змусили те все здерти. Пільговики наразі за все хапаються, бо, я так розумію, вони зараз ображені, що їм "обрізали" таким чином половину. Так вони могли їздити будь-коли, а тепер лише з 10 до 15. Є ж такі "нафуфирені" пенсіонери, у яких телефон дорожчий, ніж мій автобус. Вони махают посвідченням і кажуть, що вони їдуть на роботу й кажуть: "мені государство дало". Я перепитую: так "государство" чи "держава"? Ви ж правильно вимовляйте, бо "государство" - це ж совдеп, а держава - це вже Україна. І потім, якщо ви пенсіонер, але їдете на роботу, то платіть, - пояснює позицію водій.

Розставили всі крапки над "і"

Цікавимося у Євгена станом справ із заявницею, що звинуватила водіїв у неповазі до військових та військових з інвалідністю.

На диво, у неділю вона трапилася на маршруті Євгена двічі:

Вона їхала вранці, як завжди у свій час, зайшла й показує посвідчення, а автобус забитий. Я відповів їй, що в салоні вже є пільговики (це було ще до рішення міскої ради). Пенсіонерка пообіцяла одразу ж подзвонити в департамент транспорту якійсь Юлії. Скажу відверто, цим фактом були обурені й інші пасажири, вони в неї питали: "У вас що, грошей немає заплатити за проїзд чи як, що ти будеш дзвонити до Юлії, так ми всі тоді будемо їй дзвонити?" 

Пенсіонерка далі демонстративно дістала свій телефон, але чи дзвонила кудись, невідомо.

Я їй сказав, що її принципово не повезу, через те, що вона звела на мене наклеп. У відповідь почув; "Я вас брудом не поливала". Але ж ви розповіли те, чого не було?!"

Врешті водій рушив далі, так і не взявши жінку.

Ввечері він їхав крайнім рейсом з Гагаріна і на зупинці стояла одна пасажирка в капюшоні. Вона зайшла до салону вже з ввімкненою камерою на телефоні, показала посвідчення. У салоні в цей час був один пільговик. Водій запропонував пройти, присісти, адже пільгові місця були. Яке ж було здивування Євгена, коли в пасажирці він впізнав заявницю.

Врешті ми розговорилися і я здивувався її заяві: вона сказала, що подасть до суду і на мене, й на департамент, і на журналістів, які, на її думку, очорнили її. Я сказав, та будь ласка, тільки ж це ви спочатку облили мене брудом, і в коментах знайшовся чоловік, який їхав і написав, що цього не було, підключилася інша пасажирка, і все одно мене оббріхують. Але я працюю тут давно, люди мене знають, близькі і навіть чужі, поганого про мене не скажуть. А ви ж облили: військового ж у салоні не було?

Пенсіонерка зізналась: "Ну так, не було".

Так чому ж ви написали, що в салоні був військовий?

Відповідь школяра, що провинився: "Це не я писала". Ось так пасажирка перевзулася на ходу.

Якби я її впізнав раніше. Зазвичай, маючи з кимось конфлікт, я намагаюся "губити" таких людей у натопці, я б проїхав повз зупинку не зупиняючись, але чомусь так треба було, щоб ми розставили всі крапки над "і", - каже водій.

"Чому пасажири самі відкривають і закривають двері?"

Він щиро дивується терпінню адміністратора, який веде телеграм-канал департаменту транспорту, бо питання від пасажирів часто бувають просто неадекватні.

Нещодавно читаю один: "Чому в нас у Дніпрі в маршрутках малої місткості водії пасажири самі відкривають і закривають двері? А от у Запоріжжі не так?" Залишається лише поспівчувати таким людям.

Наостанок Євген зізнався, що через такі конфлікти у нього раніше були наміри кинути улюблену роботу.

Нагадаємо, раніше ми писали: Скандал через мову у Дніпрі: викладачці винесли догану, а студентка перевелась у Полтаву (фото, відео)

Пільгові перевезення по-новому. Пенсіонерка з Дніпра зізналася, що брехала на водія автобуса, якого звинуватила у неповазі до військових