У застосунку «єДніпро» з’явився новий сервіс для оперативного розв'язання будь-якого питання

Цифрова комунікація з міською владою – швидко, зручно, ефективно: у застосунку «єДніпро» з’явився новий сервіс для оперативного розв'язання будь-якого питання. Про це повідомляє Дніпровська порадниця з посиланням на міську раду. 
 
 Цифрова комунікація з міською владою – швидко, зручно, ефективно: у застосунку «єДніпро» з’явився новий сервіс «Звернення громадян» для оперативного розв’язання будь-якого питання.

Дніпряни можуть миттєво повідомити про будь-які проблеми чи питання, що стосуються міста: автошляхи, водопостачання, освітлення, опалення, житлово-комунальні послуги, аварійні ситуації.

Звернення щодо аварійних ситуацій одразу ж передаються до профільних служб. Решта – розглядають у законодавчо встановлені строки. Це ще один спосіб для комунікації з мешканцями, що дозволяє оперативно передати звернення до профільних служб. Дніпряни мають можливість заповнити заявку з детальним описом звернення.

Далі цю інформацію опрацьовують  спеціалісти та передають  для оперативного усунення проблеми. У блоці «Звернення громадян»  щодо аварійної ситуації є можливість не тільки її описати, а й прикріпити фото та геолокацію, щоб  відповідні служби відразу зреагували та прибули на місце.

Також у цьому сервісі розроблено інформаційну довідку з контактною інформацією Єдиної гарячої лінії та адресами для звернення громадян до Дніпровської міської ради», — розповіла під час брифінгу 19 березня заступниця директора з організаційних питань  КП «Цифрова трансформація та автоматизація інформаційних процесів міста «єДніпро»» Софія Приліпко.

Для подання звернення через застосунок «єДніпро» потрібно зареєструватись або авторизуватись за номером телефону:

- Якщо ви вперше користуєтесь застосунком, натисніть на блок «Перейти до реєстрації», введіть свій номер телефону та код, що надійде в смс-повідомленні;
-  Якщо ви вже зареєстрований користувач, авторизуйтесь за номером телефону та введіть код, що надійде в смс-повідомлення;
-  Перейдіть у розділ «Сервіси», далі оберіть сервіс «Звернення громадян» та подайде заявку.


Подати звернення можна як через застосунок «єДніпро», так і на Єдину гарячу лінію за телефонами: (056) 732-12-12, (095) 732-12-12, (096) 732-12-12, (073) 732-12-12.
Завантажити застосунок можна у AppStore або Google Play за посиланнями:
App Store: https://shrt.ednipro.dp.ua/zTn22IvLR

Google Play: https://shrt.ednipro.dp.ua/u2toAsbB-

Телегам-канал додатку «єДніпро»
https://t.me/dodatok_ednipro

Якщо у Вас виникли будь-які питання щодо користування застосунком, треба звернутися на гарячу лінію КП «єДніпро»: 067-876-94-49, 050-876-94-49, 063-876-94-94.