Величезна кількість звернень. Як у Дніпрі працює Єдина гаряча лінія
Єдина гаряча лінія Дніпровської міської ради працює цілодобово та без вихідних. Кількість дзвінків зростає під час негоди, відключень світла та аварійних ситуацій.У складності та відповідальності праці операторів ЄГЛ впевнився черговий по місту Олександр Сидоренко. За дорученням міського голови Дніпра Бориса Філатова, він сьогодні проінспектував роботу Єдиної гарячої лінії ДМР. Передає Дніпровська панорама.
Єдина гаряча лінія створена за ініціативи міського голови Дніпра Бориса Філатова. Щодня оператори ЄГЛ приймають близько 800 дзвінків, під час блекауту кількість звернень на лінію збільшується до 1 тисячі.
Наразі оператори ЄГЛ приймають навіть ті звернення громадян, які не стосуються компетенції міської влади. В першу чергу це звернення щодо електропостачання. Ми їх фіксуємо і коли в ці питання втручається міський голова Дніпра або голова Громадської ради при міській раді, то вони вирішуються значно краще та значно швидше», - зазначив заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ДМР Олександр Сидоренко.
Єдина гаряча лінія міського голови працює без перебоїв, навіть за відсутності світла та зв’язку. Для цього встановлено генератор та налаштовано безперебійну роботу інтернету. Тому навіть у випадку блекауту громадяни можуть додзвонитися, повідомити про проблему та отримати її вирішення.Всі проблемні ситуації міська влада тримає на контролі та вирішує їх у найкоротші терміни, аби дніпряни не відчували жодних негараздів.
Раніше ми писали про Стало известно, почему большинство украинцев не смогут выйти на пенсию в 60 лет.