Більше не потрібно стояти у черзі: "Укрзалізниця" запустила онлайн-сервіс повернення квитків (інструкція)

Пасажирам більше не потрібно їздити до каси та заповнювати паперові заяви, щоб повернути квитки на поїзд. "Укрзалізниця" запустила онлайн-сервіс для претензійного повернення квитків, який доступний навіть коли послуга закрита або недоступна, повідомляє Дніпровська порадниця.

У яких випадках можна повернути квитки

  • не скористалися квитком через хворобу або нещасний випадок та повертаєте його пізніше, ніж за годину після відправлення потяга;
  • проїхали тільки частину дороги та не використали квиток повністю;
  • повертаєте невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі, з формуванням акту про повернення;
  • повертаєте невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном;
  • повертаєте групове замовлення (повністю або частково);
  • повертаєте квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці;
  • якщо пасажир був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і прагне отримати різницю у вартості квитка.

Що необхідно


  • відкрити сервіс “Укрзалізниці”;
  • обрати вкладку “Претензійне повернення квитків”;
  • заповнити електронний бланк заяви, дотримуючись інструкцій на сайті;
  • підписати заяву за допомогою “Дія.Підпис”;
  • дочекатися результатів розгляду заяви.

Ми ще допрацьовуємо сервіс, тож повернення паперових квитків, придбаних у касі, стане доступним пізніше. Робимо все можливе, щоб зробити сервіси залізниці сучаснішими, — йдеться у повідомленні.

Також раніше ми писали Dnipro City Express розширює горизонти: Укрзалізниця анонсувала новий маршрут до Синельникового