Більше не потрібно стояти у черзі: "Укрзалізниця" запустила онлайн-сервіс повернення квитків (інструкція)
Пасажирам більше не потрібно їздити до каси та заповнювати паперові заяви, щоб повернути квитки на поїзд. "Укрзалізниця" запустила онлайн-сервіс для претензійного повернення квитків, який доступний навіть коли послуга закрита або недоступна, повідомляє Дніпровська порадниця.
У яких випадках можна повернути квитки
- не скористалися квитком через хворобу або нещасний випадок та повертаєте його пізніше, ніж за годину після відправлення потяга;
- проїхали тільки частину дороги та не використали квиток повністю;
- повертаєте невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі, з формуванням акту про повернення;
- повертаєте невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном;
- повертаєте групове замовлення (повністю або частково);
- повертаєте квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці;
- якщо пасажир був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і прагне отримати різницю у вартості квитка.
Що необхідно
- відкрити сервіс “Укрзалізниці”;
- обрати вкладку “Претензійне повернення квитків”;
- заповнити електронний бланк заяви, дотримуючись інструкцій на сайті;
- підписати заяву за допомогою “Дія.Підпис”;
- дочекатися результатів розгляду заяви.
Ми ще допрацьовуємо сервіс, тож повернення паперових квитків, придбаних у касі, стане доступним пізніше. Робимо все можливе, щоб зробити сервіси залізниці сучаснішими, — йдеться у повідомленні.
Також раніше ми писали Dnipro City Express розширює горизонти: Укрзалізниця анонсувала новий маршрут до Синельникового