Немає решти: шо робити, коли касир в супермаркеті відмовляється брати великі купюри
Усі ми практично щодня купуємо щось у супермаркетах. І буває, що при собі у вас тільки великі купюри, а розрахуватись карткою ви з тієї чи іншої причини не можете. А касир відмовляється приймати у вас гроші будь-яких номіналів, заявляючи при цьому: «У мене немає решти, йдіть міняйте, де хочете»? Знайте: це порушення вимог законодавства, пише Дніпровська панорама, посилаючись на експертів у Телеграм-каналі «Захист прав споживачів».
У такому випадку на таких працівників варто подавати скаргу. Як пояснили експерти "Захисту прав споживачів", ті зобов'язані приймати у споживачів банкноти та монети всіх номіналів. Крім того, самостійно стежити за тим, щоб у касі були банкноти та монети, необхідні для здачі.
Якщо ж касир наполягає на тому, що покупець повинен сам вирішити питання з наданням суми, з якою буде здавання, це перекладанням обов'язків. І, відповідно, ще одним порушенням.
Проблема "у мене немає решти" – не ваша, а касира. Якщо касир продовжує говорити так, звертайтеся до керівництва магазину та повідомляйте, що касир перекладає на вас свої обов'язки", – радять захисники прав споживачів.
Охоронці не мають права змушувати оплачувати зіпсований товар
Водночас, зазначається, що охоронці в магазинах та супермаркетах найчастіше не представляють ці заклади, оскільки працюють за наймом від інших компаній. А тому немає права змушувати покупців оплачувати зіпсований товар.
Охоронці не мають права говорити, що робити з товарами, – вони часто не представляють магазин. Якщо ж змушують сплатити зіпсований товар – це грубе порушення багатьох статей Закону України "Про захист прав споживачів", – йдеться у повідомленні.
Водночас експерти нагадують: товару зі зіпсованою упаковкою не повинно бути у магазині. Відповідно наявність такого є відповідальністю саме закладу, а не покупця.
Нагадаємо, раніше ми писали: Стрілянина у Дніпрі. Новий поворот у справі партульного поліцейського, який застрелив чоловіка