Завдяки британському лагеру BUD’MO: пивоварня MOVA передала два авто у військову частину Дніпра

Вже майже рік в Україні триває війна. З першого дня повномасштабного вторгнення компанія MOVA не лише зберегла усі робочі місця, росла та створювала нові, а й спрямувала  всі свої зусилля на підтримку цивільного населення та Збройних Сил України.

З початку війни у MOVA перепрофілювали потужності пивоварні та ресторану «ПИВНИЙ ПРОСТІР» під цілодобовий розлив та транспортування води до гарячих точок. На власних потужностях готували гарячі обіди для захисників, переселенців, та волонтерів.

І цього разу компанія долучилася до проєкту підтримки українських броварень від відомого британського дистриб'ютора напоїв Trilogy Beverage Brands LTD, в особі Darius Burrows.

гори1

За ініціативою Trilogy разом спільно з українськими броварнями був створений світлий лагер BUD’MO. Він був зварений у Великобританії на пивоварні Camerons, як вираження солідарності з пивоварами України. Цю ініціативу підтримала мережа супермаркетів  ALDI, у торгових точках якої споживачі могли придбати та спробувати пиво з українською душею. Лагер BUD’MO було зварено спеціально для того, щоб підтримати українців, а весь прибуток від продажів був переданий українським пивоварням.

Своєю чергою компанія MOVA цю суму направила на закупку двох авто для ЗСУ. Адже у сучасній війні багато чого вирішується завдяки мобільності військових підрозділів, їхній спроможності швидко змінювати місце розташування та маневрувати в умовах будь-якої місцевості.


Ці два транспортних засоби у MOVA привезли, відремонтували, та передали в одну з військових частин Дніпра. Одне з них - це вантажне повнопривідне авто, за допомогою якого військові зможуть доставляти будь-які вантажі, у тому числі і їжу для особового складу та гуманітарну допомогу для людей на окупованих територіях, а також використовувати його для евакуації цивільного населення. Ще один транспортний засіб – це потужний  повнопривідний позашляховик для виконання бойових завдань.

Поточні успіхи ЗСУ наочно демонструють, наскільки здатне наше суспільство до єднання заради спільної перемоги над ворогом.

Сьогодні багато українців взялися до зброї та боронять нашу країну. Інші ж працюють та забезпечують надійний тил, допомагаючи  військовим, ТРО та переселенцям.

«І ми високо оцінюємо внесок іноземних партнерів у підтримку українських броварень та населення України через нестандартні й яскраві проєкти. Саме таким є запуск пива BUD’MO на британському ринку. Таким чином ми розповідаємо світові про українську культуру пивоваріння,  а також нагадуємо про те, що в Україні тривають бойові дії й українці потребують допомоги та підтримки.

Ми впевнені, що завдяки нашій стійкості, єдності, звісно ж, підтримці патріотичного бізнесу та світової спільноти ми день за днем наближаємо нашу перемогу», - зазначили у MOVA.

гори2