500 нових робочих місць та ще швидша і якісніша доставка: у Дніпрі відкрили інноваційний термінал «Нової пошти»
У Дніпрі офіційно відкрили інноваційний сортувальний центр «Нової пошти», який отримав назву ДАО. «Дніпро Автоматизація Оперативність» - саме ці цінності зашифровані у назві терміналу. Потрапляючи всередину, відчуваєш, що ніби опинився в аеропорту чи космічному кораблі – настільки все сучасно та автоматизовано. Відкриття терміналу дало змогу працевлаштувати 500 людей, що беззаперечно має вагомий вплив для регіону.
Термінал займає площу понад 18 тис. кв. метрів і ділиться на посилковий та вантажний. Його будівництво тривало трохи більше року.
«Для кожної компанії, яка займається доставкою посилок, сортувальний центр є серцем бізнесу. Від того, як цей об'єкт працює, залежить ефективність усієї логістики. ДАО для нас– це спосіб прискорити процес доставки, інновація для зміни транспорту – ми переходимо від фур до контейнерів. І саме ДАО допоможе здійснити цю трансформацію. Ми зменшуємо втрати часу та покращуємо продуктивність та умови праці», — розповів співзасновник компанії Володимир Поперешнюк.
Дійсно, процес сортування посилок вражає. Двоярусна сортувальна лінія компанії MHS використовується для сортування посилок вагою від 2 до 30 кг. Лінія має систему автоматичного перемикання. Посилки рухаються по стрічці зі швидкістю 3 м/с.
Потрапляючи на лінію, посилка проходить сканер, де автоматично зчитується напрямок та комп’ютер відправляє її у спеціальний рукав по заданому напрямку. Загалом, посилка знаходиться на терміналі до 2 хвилин.
Для сортування дрібного вантажу до 2 кг встановлено сортувальну лінію LR Sorter литовської Equinox, яка може сортувати до 8000 посилок на годину. Крім того, використовується і обладнання, що виробляється в Україні. Саме симбіоз новітніх вітчизняних технологій та кращих компаній світу дає змогу пришвидшити всі процеси та забезпечити незмінно високу якість надаваних послуг.
«Ще одна причина, чому ми будуємо такі термінали – показник ємкості, який ми можемо відсортувати. Обсяг, який вимірюється в кількох тисячах посилок, можна обробляти навіть за допомогою ручної праці. Але обсяги, які має Нова пошта з величезною кількістю клієнтів, можна сортувати лише завдяки цим сучасним технологіям. Саме під зростаючі обсяги української торгівлі і електронної комерції, ми розробляємо і впроваджуємо такі об’єкти», - додає співзасновник компанії Нової пошти Вячеслав Климов.
Загальна потужність терміналу становить 26 тис. посилок на годину.
На вантажному терміналі використовуються 50 роботів українського виробництва для транспортування вантажів, здатних перевозити 300 кг на собі та ще 1000 кг тягнути за собою. Крім того, термінал має 14 телескопічних конвеєрів для вивантаження та 29 для завантаження, завдяки яким цей процес повністю автоматизований.
ДАО – транзитний термінал, який обслуговує не тільки Дніпро, а і сортує посилки для Дніпропетровської, Харківської та Донецької областей. Загалом, за 108 напрямками.
Нова пошта наразі є одним з перспективних роботодавців. Що ж стосується ДАО, то тут офіційно влаштовано 500 людей.
«Ми створили нові комфортні місця для роботи – в нас всі заробітні плати офіційні, працівники застраховані, безоплатна доставка людей до роботи, безкоштовна їжа. Окрім того, працівникам терміналу не потрібно піклуватись навіть про одяг– у них завжди кожного тижня є чиста форма, яку вони здають для прання. Їм не треба робити це самостійно», - розповів журналістам співзасновник Нової пошти Володимир Поперешнюк.
«Головні плюси подібного терміналу, по-перше, швидкість. Інноваційний термінал допоможе посилкам швидше сортуватись, а значить вони швидше будуть доставлятись до споживача. По-друге, це якість, тому що сортувальне обладнання і всі операції на терміналі дозволяють мінімізувати пошкодження і запізнення вантажу. Третє – великий обсяг посилок, які ми тепер в змозі обробляти. І наостанок – комфорт, зручність та якість робочих місць, які ми створили», - підсумував співзасновник компанії «Нова пошта» Вячеслав Климов.
Цього року в компанії планують покращити швидкість доставки на 20%. Загалом, протягом минулого року середній показник часу доставки з різних міст України зменшився з 36 до 26 годин. У тому числі і завдяки будівництву інноваційних терміналів.
Безумовно, реалізація такого масштабного проекту має величезний вплив на розвиток регіону. Створення нових комфортних робочих місць, додаткові податки до місцевого бюджету – все це підвищує інвестиційний потенціал та привабливість Дніпропетровщини. Окрім того, відкриття такого потужного терміналу надає нові можливості для розвитку місцевого бізнесу, адже дозволить вийти на новий рівень сервісу – більш швидку та якісну доставку товарів.