Підготовка весняно-літнього періоду. Як у Дніпрі ремонтують трамвайні вагони

У понеділок, 27 лютого, директор департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Ігор Маковцев перевірив виконання доручень міського голови Бориса Філатова щодо «Програми розвитку транспортного комплексу міста Дніпра на 2023-2027 роки». Черговий по місту відвідав трамвайне Депо №3, що на вул. М. Руденко, та оглянув проведення поточних та середніх ремонтів трамвайних вагонів, а також проінспектував підготовку рейкового транспорту до весняно-літнього періоду, повідомляє Дніпровська панорама.

Трамвайне Депо №3 було створено у 1967 році. Тут розміщується близько 200 трамвайних вагонів, які обслуговують 14 маршрутів міста. В депо працює близько 1100  працівників. 

депо

Це мабуть одне з найбільших експлуатаційних депо в Україні. Воно налічує інвентарний парк понад 200 вагонів і ми маємо можливість забезпечити випуск вагонів щоденно до 161. Наразі зараз тут випуск становить десь порядка 110-115 одиниць але ж е у військове військовий час знизився пасажиропотік і тому немає необхідності випускати більше рухомого складу. Депо виконує всі необхідні поставлені завдання перед ним, - розповідає черговий по місту.

Ігор Маковцев оглянув місця, де проводяться щоденний та поточний огляд, а також цехи планового та середнього ремонту рухомого складу. В цеху щоденного огляду один раз на добу проводиться технічний огляд усього трамвайного парку перед виїздом на маршрути. Один раз на тиждень проводиться поглиблений огляд технічного стану вагонів: заміри параметрів, заміна вузлів та агрегатів, в яких були виявлені сліди зносу.

Тут є чергові бригади, а також бригади, які виконують комплексні роботи, поточні ремонти щодо регламенту. Перевірка показала що ремонти виконуються достатньо якісно, багато приділяється уваги щодо безпеки руху, перевіряються всі необхідні узли та агрегати які відповідають за безпеку руху, - додав Ігор Маковцев.


Проінспектовано роботу сучасної автоматичної мийки з закритим циклом використання води. За 15 хвилин мийниці швидко впоралися з мийкою зовнішньої поверхні трамвайного вагону та провели вологе прибирання салону за допомогою промислового пилососу і мінімийки під високим тиском води.
Також було перевірено заготівельне відділення, де знаходяться вузли та агрегати, підготовлені до негайної заміни (тягові двигуни, струмоприймачі, соленоїди, тощо).

В цеху позапланового ремонту здійснюється заміна електричних  агрегатів, які вийшли з ладу через несприятливі погодні умови (рясні опади, сніг, дощ, тощо).

Директор департаменту транспорту та транспортної інфраструктури зазначив, що працівники трамвайного Депо №3 у повному обсязі виконують всі поставлені перед ними завдання щодо безпеки руху та комфорту пасажирів. Окремо він подякував містянам за бережне ставлення до рухомого складу, адже з початку повномасштабного вторгнення росії в Україну різко поменшала кількість випадків вандалізму.

депо7депо5депо6депо4депо3депо2

Нагадаємо, раніше ми писали, де у Дніпрі немає води через аварії.